03 March 2011

ADORE dgn Penulisan LENSA ROSAK

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, March 03, 2011
assalam smue!!!
Sedang menikmati milo cicah biskut nyam nyam sambil membaca entri Lensa Rosak. . . Sebenarnya aku baru jew kenaL dgn blog si Lensa Rosak nie (kenal blog jew ok org x sempat nk kenal lg). Bila bace entri2 beliau aku yakin beliau mmg seorg penulis yang bagus n otak beliau aku kategorikan tahap superb, walaupun kekadang entri beliau byk mengundang kontroversi dgn mengutuk, mencaci n menghina org lain. Bagi aku apa yg disuara kan ada benarnya dan ada buruknya jadi kiter sebagai pembaca kena pandai menilai mana yang baik dan mana yang buruk.

Aku seorang pembaca dan meletakkan diri aku sebagai yang bersifat adil. Menilai sesuatu dari satu sudut yang positif. Bila baca entri beliau mengenai blogger baru aku sedikit terasa hati tp cam yang aku kata, kiter sebagai pembaca ada otak yang waras boleh berfikir mana yg baik mane yg buruk. Yang baik kite jadikan panduan dan yg buruk kiter jadikan sempadan.

Itu semua terpulang pada diri masing-masing utk menilai. Tepuk dada tanya selera. 

**Nak kena belajar menulis lagi ini kalau xmau kene maki ngan Lensa Rosak hahahahahaha
   DAMN!!!!!



-muCux-

4 000 Caci Maki:

Alexandriana Alia said...

yep, kita kena pandai menilai penulisan sinis macam LensaRosak. jangan mudah melatah. fikir dari sudut benar dan baik, maka kita akan dapat kebaikan.

cik pulau said...

betol2...
yang baik jadikan panduan..
yang buruk jadikan sempadan..
cheer up k.. ^^,

'i'-da said...

You are creative. Keep up the good work in blogging:)

.::cintabungablogspot::. said...

cik mucux, cm da lame jew tak update blog nie.. bz ehhh ;)



dear... kamo d'TAG lagi taw! muahahah :)

jom support blogger sm² yuk!

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/1st-giveaway-contest-alin-marlini.html

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review