19 February 2011

Saat Aku Merepek. . .

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Saturday, February 19, 2011
bile prot aku mula bunyi2 memlm cam gini mmg aku tension. . .aku nie tgh diet xkan nk mkn kot mlm2 nie tp prot bunyi x ingt dunia huhuhuhu tetibe aku jadi konfius nk makan ke x. . ok try usha jab kat dapo ada apa??? adeeeeehhh xdew pLak benda yg ringan2 tok aku mengunyah saba ye cik ainn anda pasti berjaya jika anda berusaha keras. . .Cari lagi dan Lagi ok dlm peti sejuk ada nugget tp mlz nk goreng boleh cam 2? pasti ada cara lain PK PK dan PK "tap" (bunyi petik jari) calling driver ajak p mkan x pown soh dier beli kan burger wahh selere jin kata diet!!!(saLah satu penyumbang utama diet aku gagaL) . .yes!!!
sekian terima kasih :)

-muCux-

7 000 Caci Maki:

blackrosehunter said...

anda di tag..

Amy Syaquena said...

salam kenal amy singgah sini dan follow,ada masa jemput ke sinar raudah ye!

Awangku Johan said...

salam ziarah dan salam perkenalan dari laman blog abg ben ashaari...
saya follow blog awak ek.. mai la singgah blog saya n follow skali ek.. thanks ya

marish sha said...

Takpe makan malam sekali sekala.
Pakai losyen mustajab,
atapun minum Minyak Kelapa Dara,
sure oke

muCux said...

blackrosehunter: join jugak n tq

amy: ok i follow :)

awangku: tq ya

marish: lotion mustajab 2 dah berkilo2 i sapu tp x mustajab pown tp minyak kelapa dara 2 i x try lg. . .berkesan kew?

marish sha said...

makcik i pakai, i tgk berkesan kat dea.

u cubalah

muCux said...

marish: minum erk?
uhk uhk uhk belum pape i x tersedak2 nie camne nk minum?huhuhuhuhuhuh

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review