13 February 2011

Musim Mengawan. . .

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Sunday, February 13, 2011
salam smue!!

adehhh tension betoL klau ada kenduri yg serentak kat tempat yang sama nie. . .arinie kat uma aku ada 2 majlis kawen yg bestnye majlis kawen 2 selang 2 buah rumah jew. .laen kali kalau nk buat majlis kawen 2 war2 la kat jiran2 klau x camnie la jadinye bertembung, trafik jd sesak (klau trafik blog aku sesak ok la jugak dpt duet) hahahaha. . .yang jadi mangsa mesti la aku x leh nk g mane2 kete kene blok 2 2 jalan utk kuar kew main road jugak tutup. . adeehhh ari2 minggu cam nie dah tentu aku byk program. . .terpaksa la aku bataL kan. . .kLau nk kuar pown arapkan kawan2 yg sudi dtg ambik aku. aku baru jew pas bLk dr kenduri kawen kat sebelah uma aku nie then skg tgh siap nk g besday party anak mmbr aku plak sib baek ada cik naz yg sudi ambik aku kat uma klau x mmg terkurung la aku kat uma nie :)
ari minggu kowg cmne???

-muCux-

2 000 Caci Maki:

rieyana ynn said...

hahaha...musim mengawan..ayoyoyo...hahaha..;d

muCux said...

2 la yana tension jew kiri kanan owg kawennn
huaaaaa
nak kawennn jugakkkkkkkk

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review