23 February 2011

Liga FutsaL DASAR 2011

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, February 23, 2011
Assalam smue!!

Hari nie aku nk kongsi pict2 futsal aku ngan korang walaupon main cam ayam berak kapur tp nk kongsi jugak x kire nk jugak!!. .Futsal Liga Dasar nie anjuran warga DASAR semperna persiapan untuk sukan Treasury bagi mencari atlet2 yang hebat untuk mewakili team Kewangan nanti. Aku paLing jauh leh g sampai sukan Treasury je nk g sukan Kewangan mmg harapan la x layak beb x cukup hebat hihihihihi. . .Grand finale futsal liga dasar pada 1 mac 2011 team aku menentang team ekomoni bertempat di kompleks futsal presint 18 court Mokhtar Dahari. Court Mokhtar Dahari ni ialah court yg bersaiz internationaL, agak besar dari court2 biase. Memang separuh mampus la aku main nanti.   Pict x byk tp aku nk kongsi jugak walaupun pict ktowg berposing jew hihihihi. Pict ni aku curi kat Cik sue . . . nJoy Ya!!!

 Player Wanita Team CUKAI (BAC)

 KAMI Selalu menang posing. . kaLah pon tetap posing :)

 Player Lelaki CUKAI (BAC)

  Tores membawa bOla :)
(masa perempuan main xdew sapa sudi nk snap pict )

Cube Teka mane aku??? 
sapa BetuL aku bg hadiah tepukan gemuruh :)

3 000 Caci Maki:

.::cintabungablogspot::. said...

wahhh, awekskaki bola.. pewiiitt, ngorat la. huhu :) heheh...

dear, jom ke blog cintabunga. de something for u :)


http://ikmalira87.blogspot.com/2011/02/awards-untuk-follower-kami.html

OKEdChokelaT said...

pehhhh..agak lama xmen futsal..wendu nye..xde team nak men..tpaksa men badminton jek la..huhu..^_^

muCux said...

oked futsaL klau xdew org nk maen mmg terkubur la. . pmpuan nie bukan cam laki cinta pada bola maen pown suke2 2 yg klau ajak maen jab ada jab xdew :(

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review