28 February 2011

Lepaking @ OLd Town setapak . .

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Monday, February 28, 2011
Assalam smue~
apa kaba?sihat? Harap smue sihat :) Hari ni isnin so mood nk berkerja pon dah tentu2 mood hari isnin aka malas. . adeehhh nape la ada hari isnin yg malas dan membosankan :( Puas dah aku cari semangat hari isnin nie tp x jumpe2 jugak dari zaman sekolah-sekolah dulu sampai la zaman dah berkerja nie ari isnin mmg aku ssh nk handle. Korg ada cara x? hihihihi. . .Apa apa pon harap u all smue xdew mood isnin cam aku  nie. .Ok entri kali nie nk kongsi kemesraan aku bersama beberapa org teman terapat aku "lepaking @ old town setapak"  old town nie mmg tempat wajib ktorg klau nk p cuci mata kat danau hihihi dah mmg x leh dipisahkan dah mana x nye setiap kali nk lpk tempat lain ada jew halangan. Mulanya nk pekene nasi lemak malis kat malinja then penuh lari ke malis setapak penuh jugak last old town jugak jd pilihan 2 la org kata klau dah jodoh lari jauh mane pon tetap bersama :) Lepas lepaking  ktorg mengabiskan masa berwindow shoping n shoping kat danau kota trz kew cheras down town :). Sebenarnya dah lama ktorg x lepak2 camnie memandangkan masing2 bz dgn hal masing  so last weekend ari 2 plan nk g cameron mlm b4 nk ke cameron 2 ktorg abizkan dgn lepak smpai pagi. . .naik cameron x tido satu hari lepak punya pasal :). njoy da pict ya  :)






2 000 Caci Maki:

.::cintabungablogspot::. said...

jom singgah, sharing is caring pd blogger :)


http://ikmalira87.blogspot.com/2011/02/vitamin-elak-encik-cinte-cik-bunge.html

Cik Bib said...

ain asek makan je.bukan nak mengajak aku..
meh ah blanje aku lak weh....haahahaha....

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review