19 February 2011

Koleksi DOA-DOA

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Saturday, February 19, 2011
assalam smue!!

Hari aku dok uma jew x g mane2 mLm nie br la nk gerak g pasar malam with my anti nk cr shawl baru hihihihi. . .aku abiz kan mase dok uma dgn blogwalking n bukak web2 yg berinfomasi then aku tertarik dgn web darussyifa n kat sini aku nk kongsi beberapa doa yg menarik minat aku. Insyaallah aku akan amaLkan :)

















*kLIk pada gambar utk image yg lebih besar

-muCux-

3 000 Caci Maki:

Melati said...

Salam =)
Thanks for sharing the doa,
& doa pendekat jodoh =)
Amin, Amin, Amin...

Entry Melati today yeayy: Jarum peniti atas meja solek lek lek

Penjejak Mimpi said...

as-salam.

mucux, anda da ditag. sile terjah
http://penjejak-mimpi.blogspot.com/2011/02/jom-join-lucky-draw-anaizzty.html

tqvm :)

ena said...

terima kasih di atas perkongsian. syukran jazilan :)

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review