15 February 2011

Hapi bezday incik LOYAI. . .

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, February 15, 2011
heLLO~ smue!!
wahh entri cam x kene jew memandangkan bezday incik loyai nie dah berlalu lama dah. . .akceli pict bezday incik loyai(bf kpd mmbr baek aku) dah lama bersarang dLm Lappy aku. .  tgh nk buang sawang2 dLm lappy ternmpk lak pict nie cek2 bLk aku bLum abadikan dlm bLOg aku. Sowie erk cik nelly "terforgot" pLak. .

Suprise yg x bape nk menjadi tp leh di kategorikan menjadi jugak la sbb pLan secara spontan kLau dpt pLan semgg awaL myb lagi gempaq apa2 pown suprise 2 buat incik Loyai terharu smpai nk nagis!!! wah yeke?

Entri nie KHAS buat cik NELLY n incik LOYAI. . .
klau nk taw cik nelly nie owner kpd "Cik NeLLy Muffin" sesapa berminat leh la oder ye. . sempat Lg promot.

 cik NELLY n incik LOYAI

 aku dan Jantung Hatiku

 Antara yg menjayakan

KAMI yang turut menyerikan

 incik LOYAI u r getting OLD hahahaha

 K.A.M.I.

 ecehceh main suap2 pLak bgtaw mak kang baru taw :p

 Aku dan Cinta Hatiku

Semoga Kalian kekal n bahagia selamanye. . love both of u :)


*hanya pict makan yg sempat di snap :)
  entri paznie bezday cik jem pLak saLah satu pict2 yg bersarang dLm Lappy aku jugak :)

-muCux-

0 000 Caci Maki:

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review