09 February 2011

Gaji Safee RM30,360

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, February 09, 2011
MEMETIK laporan disiarkan dalam laman web rasmi Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Safee akan menerima gaji bulanan sebanyak AS$10,000 (RM30,360) sebulan daripada Pelita Jaya, manakala FAS menerima pampasan AS$30,000 (RM91,080) bagi menebus baki kontrak pemain itu yang sepatutnya berakhir Disember ini.

*sumber dari hmetro

7 000 Caci Maki:

Sue said...

patot ke x patot.. dgarnye safee dpt team paling corot dlm liga indonesia,,klw ko, ko nak x..?

muCux said...

team paling corot ka?
dah tgk pencapaian pelita jaya kew?
http://www.pelitajayafc.net/
klau kau tanye aku gaji mahal aku p
hahahahahahaha

Ismail N said...

Salam.. wah gaji CEO, CFO kat company besar di Malaysia tu..
Tuah badan... Harap gaji Safee boleh bangkitkan semangat ramai rakyat malaysia untuk terus harumkan nama negara. :D

muCux said...

ismail: rezeki dier kan. .
rezeki kiter laen plak cara nye :)

Pejuang Kesenian Extreme said...

Ala kalau tempat tercorot pon leh layan lagi..Janji gaji besar...Boleh la buat simpanan untuk hari tua pasal pemain bola ni bukan boleh main lama sangat..umur dah jejak 35 dah dikira tua dah..

muCux said...

hihihihihihi
2 la yg penting gaji riban2
kLau u pown u g kan incik pejuang kesenian?

Pejuang Kesenian Extreme said...

Panggil PKE je cukup..
(sambil buat suara macho)
haha..

yap saya kompom akan pergi..
kalau ragu2 nak pergi pon,saya cuma pikirkan tentang 1 perkara iaitu keselamatan saya disana..Takur kena hulur parang je time main bola..hehe

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review