23 February 2011

BALIK MASAK!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, February 23, 2011
Hari nie aku jadi mak sbb mak aku outstation sok br blk huhuhu mak sangt rindu kan mak :( . . .smlm aku masak simple2 jew kangkung goreng belacan n ayam masak halia. Hari nie nk masak cencaru sumbat n ikan kerisi masak lemak. . .abah aku pepagi td dah oder nak makan 2 x sempat nk tunggu ptg takot dier blk lmbat katenye huhuhuhuhu. . .
bye smue aku mau balik masak :)
Sekian Terima Kasih :)

*Kawan aku kate aku dah boleh kawin

-muCux-

11 000 Caci Maki:

wanie said...

HAA.. okeh la tu.. simple2 pun pndai la gak masak.. saye ni.. da 18 thun tak pndai2 lg.. kesian..:((

student LIFE said...

haa.. okeh la tu.. pandai masak.. sye ni.. dah 18 tahin pun tak reti2 nak masak.. even yg simple2 tu pun tak reti.. brw.. da follow juga...

lovely said...

MeMaNg dah BoLeH KaWiN PuN... MuKa PuN Dah SeMakiN AYu La NiE.. Ok Lah Tu!!!! hihihiiii...

muCux said...

wanie: 18 tahun dulu pown i x pndai masak lagi skg nie dah 25 tahun wajib la pndai masak hihihihih

muCux said...

SL: xpew u muda lagi nanti lama2 jgn kate yg simple yg power2 pown dah terer ckp jew nk mkn apa smue leh masak :)

muCux said...

lovely mmg dah bole kawen pon tp calon ma. . still xdew adeehhh parah la camnie :(

cinda said...

NAK RESEPI IKAN SUMBAT..BELYYY????

muCux said...

cinda xkan otai mintak kat junior kot :)
hihihihihi

.::cintabungablogspot::. said...

dear...sy tag kamo join nie


http://ikmalira87.blogspot.com/2011/02/sape-power-besarkan-mate-meh-sini.html

vielyns said...

dah boleh kawen dah tu :)..dah ada calon ker?? :D

muCux said...

vielyns mmg la dah boleh kawen tp caLon jew xdew lg nie. . hihihih
ada sesapa nk bg kenaL kew :p

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review