25 January 2011

Tiket aksi sumbangsih dijual Jumaat

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, January 25, 2011

2011/01/25

TIKET perlawanan sumbangsih merebut Piala Sultan Ahmad Shah antara Selangor dan Kelantan akan mula dijual Jumaat ini bermula jam 9 pagi di Stadium Shah Alam, Selangor.

Harga tiket adalah RM20 untuk dewasa dan RM9 bagi kanak-kanak bawah 12 tahun Lagi>>

**Perlawanan Piala Sumbangsih itu, sebagai pembuka tirai Liga Malaysia musim ini, melibatkan Selangor, selaku penyandang juara Liga Super 2010 dan Kelantan. Harap-harap tahun nie xdew lg la kes2 yang melibatkan nyawa nie cam tahun sudah ada yg smpai bergado n meninggal sebab masing2 nk tunjuk terer. . yang si A x leh terusik  skit yang B pLak cepat terasa. Disebabkan segelintir penyOkong kiter yang xdew semangat kesukanan camnie la (pk asyik nk berbalah sesama sendiri jew) akhirnye owg2 cam aku nie jadi mangsa takot nk p stadium Lg hihihi  aku nk p tgk bola bukan nk tgk westling. . .ngeriiii bile ingt blk kejadian tahun lepas depan mata aku mamat 2 kene tibai. . . sO stiLL thinking nk p stadium Or juzt tgk kat uma(ada kew live). . .ermmm tunggu jew la aty aku cmne ari jumaat ye :)

b4 aku bLah jom2 sesama kiter layan lagu THE RED GIANTS!!!! :)

Merah kuning lambang kebanggaan
Selangor merancang kejayaan
Gemuruh sorakan menggegarkan
Cabaran disambut dengan kesungguhan
Kecemerlangan, kecemerlangan
Kecemerlangan jadi kenyataan
Merah kuning keberanian
Menempuh segala halangan
Sekali melangkah buktikan kemampuan
Merah kuning keberanian
Menempuh segala halangan
Sekali melangkah buktikan kemampuan
elangor Darul Ehsan Selangor....Darul Ehsan
Jersi Baru RED GIANTS!!(biase jew pown)


so kowg mezti dah taw aku penyokong mana kan?
 
"majuLah sukan untuk seLangor dan aku"

-muCux-

2 000 Caci Maki:

suffer8zine said...

alamak, ulangan selangor vs kelantan, agak2 sape menang?

Terkini : Fakta Menarik Tentang Perempuan

muCux said...

kLau u tanye i
cnfrm la i ckp selangor
sbb i suppoter selangor :p

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review