23 January 2011

sOaLan cepu GANGSA!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Sunday, January 23, 2011
ingt cam malas nk update blog arinie
sbb no idea+no mood
tp tgh dok belek2 FB tetibe terbace status sowg mmbr aku nie


"jawapan apabila ditanya bila nak kawen..
1.saya dah lama sgt minat sgt ngan husband/pakwe awak... boleh ker???
2.makcik ada anak teruna tak...klau ada bleh la masuk minang sy.
3.knaper tanyer...engkau nak kawen ngan akoo ker..
4.agak22 ko tau tak biler engkau nak mati..
5.agak22 boleh tak tolong pinangkan si remy ishak ke si fahrin ahmad tuh ke tuk akoo"

hihihi sangat tertarik dgn status minah nie
dier nie antara mmbr2 aku yg ssh nk berbf jugak la
sbb 2 la soalan2 cepu gangsa camnie slalu diajukan oleh 
owg2 yg sangat suke ambik taw perihaL owg laen nie
kekadang 2 sangat stressssssss!!!!!
biLe smpai time taw la ktOwg nk kawen :p

slalu jugak la ktowg meluahkan perasaan masing2
leh di kate kan ktowg nie sehati sejiwa la hihihihihi
sebenarnya bukan ktowg nie memilih tp blum jumpe yg serasi bersama
ceh wahhhhh(geLi plak aku dgr)
papepOwn owg kate jodoh di tangan tuhan
klau ada bf pown tp seru x sampai lg x kawen2 jugak.
tunggu dan teruz menunggu :)

-muCux-


4 000 Caci Maki:

onlyloveUbaby said...

paZni ko jgn tanye pLak kat akOo soaLan cmNie...jwapannyer, aku PiLih yg nbo.4...

muCux said...

hahahaha
aku xmo mati lg beb :p

cinda said...

wei kamOO KamOOO...enjoy BeB...pe nak pk..pk dolu nak kaye ke...nak makin chantekk ke...kan kan kan....

muCux said...

cinda i ok jew
cume stress ngan owg yg "sibuk badan" nie

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review