18 January 2011

Memerlukan BF. . .

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, January 18, 2011
SUNYI. .
argggghhhhhhh!!! memerlukan bf pada masa ini
sangt bowsan kawan2 smue dah mule cite pasal tunang, kawen, family n anak
aku?adeehhhh masih singLe. . bukan memilih tp???? tah aku pown x taw. . .
smlm aku usuLkan pada mak aku
"mak crkan owg pakwe anak mak nie dah gataL nk kawen"
hahahahhaha. . .mak aku nie plak x suke nk cr2 kan dier soh aku cr sendiri
dier kate lmbt kawen pown xpew janji ko cr apa yg ko nak. .
adeeehhhhhh mak nie support la anak mak yg dah gataL sngt nk kawen nie. . .
lg bertmbah gerun mmbr baek aku 2 2 owg dah hampir ke arah itu. . .
hihihihihi. .
ermm Ok think Positif ainn tarikk nafas panjang2 smbil pk blum ada jodoh
klau ada jodoh x kemana xpew ainn trz mencari dan mencube
caiyok! caiyok!
insyaaLLah ada :)

p/s: azam 2011 nk cr steady bf. . .anyone???? hehehehe

-muCux-

1 000 Caci Maki:

Anonymous said...

aku pun same in..takde bf gak..nk cr gak la....:(

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review