08 June 2010

TAHNIAH NORUL AIN BIN RAZALI DAN PASANGAN

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, June 08, 2010

Akhirnye selesai sudah majlis kawen mmbr baek aku(NORUL AIN RAZALI). . .perhhh penat x terkira maklum la mmbr baek kawen aku yg excited sngt(aku tah biLe la erk) hapi sngt cos dpt luangkan masa 2hari suntuk ngan mmbr2 aku yg laen makan tido gelak2 angkat itu dan ini smue ktowg wat 2gethe dlm 2 hari nie. . .yg paling bezt pelamin n majlis mmbr aku nie smue ktowg (aku, naz, liza n jem) yg sediakan. . .bile smue berjalan lancar perasaan 2 mmg la gembira sngt. . .ada yg puji2 pelamin ktOwg n dah ada pown yg booking. . .pada sesapa yg nk wat majlis kawen n berminat ngan design pelamin ktowg nie leh la tempah kat aku (012-6476727) harga sngtLah berpatutan. Tahniah kepada sahabat baek aku yg teLah melangsungkan perkahwinan pada 5 jun 2010 semoga kekaL ke akhir hayat :) i ♥ u so much. Ermmmm paznie giliran sapa lak erk?aku dah tentu Lmbt Lg bf pown xdew kihkihkih.
-mucux-


di awaL persiapan. . .


PeLamin Hasil titik peLuh aku dan kawan-kawan :)

aku, liza, naz dan pengatin (crew yg bertungkus lumus)


Ainn & ain :)

1 000 Caci Maki:

sofea23 said...

bley la aku book ko pasni... nak menata rias bilik pengantin...

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review