09 June 2010

FUTSAL OH FUTSAL

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, June 09, 2010


futsal???ada apa dgn futsal?. . .aku start berjinak2 maen futsaL pada awaL tahun lepaz (2009)1st time nk maen 2 cam takot n maLu2 jugak la maklumla x biase tp dah start maen 2 perhhh x ingt dunia smue aku nk tendang, ada skali 2 punya la excited nk tendang bOla skali tendang angin daa siap kasut aku tercampak aku ingt bOla yg melayang upenya kasut abiz smue owg geLak kan aku. 2 adaLah saLah satu kenangan yg bezt la dlm idop aku(walaupown agak memalukan). . .Ermmm skg nie agak Ok jugak La Owg kata dah serasi ngan padang walaupown xdew r hebat sngt. Slalu jugak la join pertanding2 futsaL wanita nie tp kebykannye anjuran kementerian aku La. . .Masih dlm proses bLaja sO blum start Lg nk g jauh. . .12 Jun 2010 nie ada game kat cyberjaya aku wakiL team DASAR untuk sukan treasury. harapan????? ermmm ofcos nk menang. . .arap2 La. . .tgk line up team aku pown leh tahan hebat2 jugak. . .caiyok caiyok DASAR.

-mucux-



SEmpat Pose Lg 2. . .


Antara aksi2 n skill terbaeeekkkk. . (hihihi)



makan time!!!(dah penat)

0 000 Caci Maki:

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review